Virágszál
2012. augusztus 18., szombat ∞ 20:55 ~ 0 p ö t y i k e
Réges régen, egyszer egy vidékies vidéken... Hát a napokban ugye nem jelentkeztem drága Virágom miatt, hisz kilencedikén sikeresen megérkezett hozzám a gyönyörűm~ Túl sok minden történt ebben az egy hétben hogy egy bejegyzés elég legyen neki, de meg próbálkozok a lehetetlennel. Bár a sok jó kedved, nevetést így sem tudom igazán átadni, de képzeljétek oda. Az egész nap azzal kezdődött hogy nem aludtunk egész este, Virág is csak hajnali háromkor pakolta be a batyuját, ahhoz képest hogy már hatkor indultak is. Zoony szépen megszívatott minket, ugyan is előadta hogy elaludt, próbáltuk hívni de nem reagált rá. Köszönjük szépen, de semmi sem történt. De az ideg összeroppanás határán voltam, végül is még is csak indulás előtt voltam egy órával. Szerencséjére minden megoldódott. Virágot felkísérte az anyukája, úristen az anyukája én annyira imádom~ Ezek után kezdetét is vette az egyhetes Virág gondozás! Az első nap nálunk voltunk, átjött Zoony is, először úgy terveztük hogy filmezünk, de ebből nem lett semmi, mert a nem alvásnak köszönhetően a délután kidőltünk és aludtunk vagy 10 órát. Persze inkább a sztorizgatás ment anyámmal, majd délután felkelésünk után grilleztünk is, meg kijöttek mamámék. Úgy érzem ezeket a kínos történeteket inkább nem említeném meg itt, elég ha ők néznek csak hülyének a családommal együtt. Az esténk sem volt épp izgalom nélküli. Ugyan is egy nő, feltételezéseink szerint be volt rúgva, az árokból kimászva segítség után kiáltozott. Azt állította hogy leütötték és kirabolták. Szegény inkább nézett ki úgy mint egy hetekig piáló néni, mint egy kirabolt. Ez történt úgy este 11 körül, mikor Zoony épp haza indult volna. De ebből sem lett semmi, mert inkább úgy döntöttünk hogy reggel megy haza, biztos ami biztos. 
És akkor ez még csak az első nap volt. Miután Péntek reggel kikísértük Zoony-t az állomásra szépen kidőltünk és aludtunk. A péntek ezzel el is ment. Szombati napunkat a moziba töltöttük, Miley Cyrus új filmjét a LOL-t néztük meg. Hát az egész fantasztikus volt, hisz az egész terembe csak mi ketten voltunk. Nem értem miért nem akarta senki sem megnézni a filmet, mert nem is volt rossz. Utána átolvastam a netes véleményeket és eléggé le szólták. Az én véleményem szerint fantasztikus volt. Szokásos fiatalkori életet mutat be, szülők kapcsolata, internet, barátok, fiúk. Az egész olyan mai volt. És Douglas Booth, úristen az a férfi, hát ott nyálzottam végig amikor énekelt, ugyan is a filmben egy bandában énekes és gitáros. Már érte megérte. Nekem nagyon tetszett, és ahogy elnéztem Virágnak is. A vasárnapunk ismét alvással telt, megjegyezve hogy Virágot irtó nehéz felkelteni, jó mondjuk nem titkolom nem is nagyon zargattam szóval ezt magamra vállalom. Hétfőn meglátogattuk a Margitszigetet, körbe jártuk szinte az egészet, fagyiztunk, vattacukrot ettünk, és jókat nevettünk meg beszélgettünk. Kedden Zoony jóvoltából ingyen léphettük át az Állatkert kapuit, bár a hangulatom eléggé komor volt, de ez természetesen nem rájuk irányult. Körbe jártuk az egészet, bár medvéket nem láttam, és még pár állatot, ott is jól éreztük magunkat. Láttam egy olyan srácot ahw. Tipikus én esetem. Fültágesz, répanaci, sapka. És akkor meghaltam. A tengerimalac résznél elhatároztam nekem is kell egy. Újra, ugyan is már régebben volt egy drágaságom. Egy borzos feketét szeretnék, majd megbeszélem apuval ha hazajön. A nap további részében talán aludtunk, vagy beszélgettünk már nem tudom, szinte már az összes napot keverem. Szerdán anyukám munkahelyén voltunk, Veresegyházon a medvefarmon. Ott is körbejártunk mindent, mézzel etettük a macikat, vattacukrot ettünk és egyebek. A további pillanatok a csütörtöki eltávozásik kicsit szomorkásan teltek, talán már feldolgozás alatt volt az hogy ez a hét milyen hamar eltelt, és hogy nemsokára búcsút mondunk egymásnak. 
A csütörtök még komorabban telt, kikísértem Virágot a Keleti pályaudvarra majd jött érte a két bátyja és az anyukája is. Ha még 2 percig ott kell álljak körülbelül zokogni kezdek, hisz már az utolsó pillanatokban is a könnyeimmel küszködtem, szerencsére visszafele a buszon sikerült olyan helyre ülnöm ahol nem látnak, így keserves búcsút vettem az elmúlt héttől. Hozzá teszem Virág iszonyatosan hiányzik, hisz ennyit még életemben nem nevettem mint ezen a héten, ráadásul most a hétvégét megint egymagamban magányosan töltöm, így még jobban érzem a hiányát. Mintha lenne egy húgod, csak az ország másik felén. Anyukája megígérte hogy ne aggódjak még jönni fog Virág, és remélem ez így is lesz, mert különben elrabolom. A felejthetetlen pillanatokra meg mindig emlékezni fogok, hisz a nevetéstől biztosan fogytam vagy 10 kilót, csak kár hogy nem látszik meg. xD A szokványos Pénteki és Szombati napomról csak annyit hogy az oldalammal foglalkoztam, új kinézetet kapott, illetve az EXID-es frisseket sikeresen bepótoltam. Még holnapra marad a többi, illetve a blogra is szeretnék új dizit rakni. Apukámról csak annyi hír van hogy elméletileg kedden éjszaka fog haza érni, remélhetőleg ez igaz is. Tényleg nagyon hiányzik már. Valamint Hétfőn lesz mamám születésnapja, amiért majd bemegyek hozzá. Szóval még rajzolnom is kell valamit neki, mert ez a szokásos belépőm hozzá ilyenkor. Bár ötletem még nincs, de hátha holnapra megszülöm. Majd még valamikor jelentkezek~

Címkék:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?

bunny skirt
BLOG KÖVETÉSE / FOLLOW
由美; Haniya;  1996 01 02 (17), Hungary, dogs, hedgehog ❤NU'ESTCNBLUE, fashion, books, piercings, tattoo (ahaha i waaaaanttt!!) quotes, EZRA MILLER ❤, friends CINEMA, english german japanese, ASIAN FANATIC, tomboys❤ (SOOOO CUTEE) K/C/T/J POP ROCK, funny, black and red, tales, fun and food!

+
memories
wishlist
Vidámpark
Circle Lens
Gitár
Ecsetkészlet
Virág 2013 nyár
Sikeres érettségi
 Sünit venni
Eladni a parókákat
 Tanszer vásárlás
 Csíkos nadrág
be ma girl
free counters
personal
fantastic
BTS wallpaper made by Haniya
hedgie
photo of my hedgie made by Haniya
making
blogger - Haniya
open - 2012. augusztus 03.
designer - Haniya
browser - FF/GC
resolution - 1280*800
chingu