Bboing Bboing~
2012. augusztus 7., kedd ∞ 22:00 ~ 2 p ö t y i k e
Uff hát ismételten csak két nap múlva jelentkezek, de legalább itt vagyok és jelentem a helyzetemet~ Igazság szerint annyi minden történt ebbe a két napban, hogy azt leírni sem tudnám, pedig csak egy szálon fut az egész. Össze vesztem drága jó édesanyámmal, tök feleslegesen, mert ma már nagyban a régi minden. Nem mellékesen gyantával szépen leégettem a bőrt három ujjáról, persze nem direkt, de még is én lettem a hibás. Igazából a tegnapi nap csak a csapásokból és a csapásokból állt. Egy részt mert kiderült hogy Fujival nem találkozunk, és ez olyan bonyolult megfogalmazásokba esett át amit már nekem sem volt energiám kibogozni. De jó, nem találkozunk. Talán majd egyszer. Bár pár része a dolognak elég érzékenyen érint ezzel kapcsolatban, végül is Fujival megbeszéltem, és már most a kelleténél többet foglalkoztam ezzel. Talán jobb lenne a szervezkedéseket egyszer nekem figyelnem a háttérből. Csak úgy érzem akkor nem lenne soha semmi, vagy az egész nagy kavar lenne. Nekem igen is fontos a pontos meg szervezés, szeretem ha szólnak nekem mindenről, ha képben van mindenki. Csak úgy tűnik mások nem szeretik ezt. Mondjuk ugyan az volt mikor Dominika jött hozzám. Asszem ebbe a blogba, és másikba se fog többé szerepelni a neve, de most leírtam. Na szóval a szervezés része mindig kiborító. 
Aztán közben még anyámmal is veszekedtem, elég durván, aztán már mára semmi nyoma. Szerencsére azért vannak akikre számíthatok, és megkérdik hogy mi a baj, és beszélhetek velük. Nem, nem írom le a nevüket, tudják ők nagyon jól hogy róluk van szó. Más részt más dolgok is kiborítottak tegnap. Az értetlenség gyerekek, néha öl. Legalábbis nálam kicsapja a biztosítékot. Ha valamire nem kérdezek rá az direkt van, és nem azért hogy utána kiharcolva még is megkérdezzem. Az ilyen unalmas. Ha érdekel valami akkor majd beszélünk róla, ha nem akkor nem, és ez lehet kicsit durván hangzott, persze nem minden emberrel vagyok ennyire 'durva'. Csak az értetlenekkel. Meg az egész világban megy a nagyzolás, mire fel emberek? Oké hogy teljesítjük a kívánságainkat, meg veszünk ezt azt, de attól még a helyzetünk nem változik. Úgy érzem egyre többet látom azt hogy az ilyenekért siránkoznak az emberek. Ha valami rossz, tenni kell érte, és nem a magunk kívánságát kielégíteni. Harmadrészt másik fájó pont a tegnapomban miszerint kiderült hogy a legjobb barátnőm elköltözik. És ez eléggé nagy valószínűséggel állította. Ha itt maradnak akkor jó, mert tudunk még találkozni, ha más hova költöznek, itt a településre értem, akkor nekem nem marad itt senkim. Tudom hogy vannak emberek akikkel találkozhatok, de nem olyanok mint Ő. Ő volt a másik felem, sokat tettünk azért hogy a kapcsolatunk ilyen legyen. És a 10 év együttlét, az 10 év együttlét lesz. Nem lesz kivel beszélgessek az öreg napjaimról, a terveimről, álmaimról. Élményekről. A 10 év csak 10 év emléke lesz, semmi több. Ezért nagyon reménykedek benne hogy nem költöznek, és hogy erős tud maradni ezek után is. Persze a sok rosszban még mindig van valami jó. A mai napom legalábbis jó volt, a maga unalmasságát leszámítva. Korán keltem hogy anyám jókedvébe járjak, ki takarítottam és egyebek. Meg ugye jönnek Gainék szóval rend kell legyen. Apa küldött ajándékot, és pénzt nekem.
Két csokit, a Toppris! nagyon finom, mogyis karamellás. A Japp inkább az itthoni Mars csokihoz hasonlítható, sőt ugyan olyan, csak nagyobb kiadásban, már ha ilyen nem lehet kapni nálunk. Illetve ilyen mini nyalókákat, különféle ízesítésűek vannak benne, olyan formájuk van mint a pille cukornak, és finomak is. A pénzről csak annyit hogy épp beszéltük apával telefonon hogy majd spóroljak új telefonra, de mivel jön Gain ezt inkább erre az egy hétre szánom, mert mondta apa hogy majd úgy is küld még. Meg mondtam neki hogy ha megyünk az állatkertbe akkor majd csinálok képeket és küldök neki, ha még nem lesz itthon. Ötleteket is kaptam hogy hova menjünk majd ebben az egy hétben, ilyenek például az állatkert, mozi, Margit sziget, medve farm és társai. Remélem jól fogja érezni magát Gain is. Valamint Fujinak ígértem ajándékot, amit majd postán elküldök neki. Ő küld nekem egy zöld gumikacsát, és rá írja hogy Dongwoo, én meg veszek neki egy tradicionális sárga kacsát, és ráírom hogy Illa Illa, meg persze a buborék fújót is megígértem neki. És szeretnék valami kis közöset venni Gainnal is, hogy mindig elékezzen rám, ezért majd lehet veszünk valami barátság szerű karkötőt vagy valami hülyeséget. A lényeg hogy sok emlékünk legyen majd, és úgy gondolom ebből nem lesz hiány, csak legyen már csütörtök. Ja és lefényképeztem a ruházatomat amibe szeretnék menni csütörtökön, bár nem nagyon látszik, de én próbálkoztam!
És ma új sminkelési technikákat fedeztem fel, szóval be ulzzangosodik a fejem kicsit. Bár a hajam még mindig tárgytalan, borzalmas ahogy áll. Bár felfogni felfoghatnám, hisz jelentem a fülem is szépen meggyógyult! Már nem is fáj, csak kicsit érzékeny, örülök hogy nem kellett kivennem. Jelenleg a megrendelt csomagjaimra várok, mert rendeltem egy fültágítót, és fülbit is, meg még nem tudom miket. Remélem ezek megjönnek, mert fontosak lennének. Ha marad pénzem meg rendelek még pár dolgot. Egyébként a napokban Screw lázban égek, vagyis vissza tért újra a régi Jrock ösztönöm. Már oly régóta pihentetem, hogy most felszínre tört. Eléggé haladok, mert este már az Alice Nine-nal álmodtam. Most meg Screw mániám jött felszínre. Kazuki és Byou *-*. Nyalnám ám őket rendesen, de persze ez nem +18-as blog szóval ezt tartogassuk más korra. Nem tudom még mit csinálok az este, szeretnék filmet is nézni, vagy valami, szóval majd holnap jelentem mit cselekedtem, addig is bai bai.

Címkék:


2 megjegyzés:

Blogger Viccu írta...

Eyy Yumi~ ha gondolod elküldöm a régi Kazuki és Byou gagyi ficem XD . A blogot olvasva pedig pár résznél magamra ismertem lehet mert így van~ Előre is jó szórakozást kívánok nektek *-* remélem majd én is láthatlak egyszer többször is drága <3. Majd kérünk ám képet a sminkedről ˘^˘!! Plusz szorítok hogy a barátnőd ne költözzön más településre hisz 10 év baromi sokat tud jelenti, túl sokat..

2012. augusztus 7. 22:16  
Blogger yumelina írta...

Ahwww küld küld~~ Már évekkel ezelőtt is elküldhetted volna!! Hát nem tudom melyik részeknél ismertél magadra, de ha ilyen vagy akkor lehet azért volt. És a szórakozás meg volt, köszönjük. Majd a találkát megoldjuk *-* A sminkemről meg nem készült kép, hisz nem aludtam ezért inkább hanyagoltam xD. És sikeresen megoldódott, a barátnőm nem költözik el. Köszönöm hogy írtál bébibogyó~ <3

2012. augusztus 18. 20:58  

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?

bunny skirt
BLOG KÖVETÉSE / FOLLOW
由美; Haniya;  1996 01 02 (17), Hungary, dogs, hedgehog ❤NU'ESTCNBLUE, fashion, books, piercings, tattoo (ahaha i waaaaanttt!!) quotes, EZRA MILLER ❤, friends CINEMA, english german japanese, ASIAN FANATIC, tomboys❤ (SOOOO CUTEE) K/C/T/J POP ROCK, funny, black and red, tales, fun and food!

+
memories
wishlist
Vidámpark
Circle Lens
Gitár
Ecsetkészlet
Virág 2013 nyár
Sikeres érettségi
 Sünit venni
Eladni a parókákat
 Tanszer vásárlás
 Csíkos nadrág
be ma girl
free counters
personal
fantastic
BTS wallpaper made by Haniya
hedgie
photo of my hedgie made by Haniya
making
blogger - Haniya
open - 2012. augusztus 03.
designer - Haniya
browser - FF/GC
resolution - 1280*800
chingu