Szösszenet
2012. augusztus 6., hétfő ∞ 0:23 ~ 0 p ö t y i k e
Csingiling. Hát újra jelentkezek, bár nem mintha történt volna valami érdekes is. Hajnal kettőig beszélgettem fészen Gainnal, kiderült hogy velem, a B.A.P-vel és Hanna Montana-val álmodott. Pontosabban Hannah Montana koncerten voltunk. Nekem ma elég érdekes álmom volt, olyan Sponga Bob-os volt. Víz alatti hotellel, piros panel lakásos lift-el, volt osztálytársakkal, és a NU'EST egyik tagjával Rennel. Olyan szinten hülyeség volt, meg ilyenek hogy inkább nem is untatom vele a közönséget. Mai napom folyamán inkább csak filmeztem, megnéztem az Anyát a Marsra című animációs filmet, ami elég fura volt, érdekesen néztek ki a karakterek, és a történet is érdekes volt. Majd megnéztem a Nanny McPhee és a nagy bumm-ot, régen oda és vissza voltam az első részétől, a második már kicsit unalmasabbra sikerült, de azért nevette rajta és megnézhető volt. És estére maradt A lány és a farkas című horror. Hát minden volt csak horror nem, inkább romantikus volt, egy kis farkassal megspékelve. Tetszett a film, olyan egyszer nézhetős, de a vége nem fogott meg, az hogy ki volt a farkas már azért sejteni lehetett a közepén, de így a végére mikor rá is jövünk, valahogy nekem nem illett oda a képbe.
Szerdán, vagy csütörtökön? Már nem tudom, voltunk kilövetni a fülemet, jobban mondva a porcba lövettem fülbevalót. Mostanáig elég jól bírta, fertőtlenítettem is minden este, de olyan szombat tájékán elég rendesen begyulladt. Vagy is a fülem feldagadt, és fáj is. Meg nem tudok azon az oldalt aludni. Szóval ilyen gyulladáscsökkentővel kenegetem, a fájás enyhült, de a duzzanat nem. Kivenni meg nem merem, úgy érzem attól csak összepisilném magam. Körül nézte pár oldalon hogy ilyenkor mit kell tenni, de csak kamillás borogatásról és betadine kenőcsről írtak, lehet azokat is kipróbálom. De ha nem múlik el  a hétvégére szerintem kiveszem, és akkor pápá fülpiercing. Nem rég említettem hogy jön a barátnőm csütörtökön, így már tervezgetem is hogy mit fogok felvenni. Mivel az időjárás szerint közel 40 fokok várhatóak ezért a magam érdekében rövidnadrágban fogok menni. Bár mivel nem vagyok egy nádszál nem épp örömből teszem ezt. De mivel vonatozni fogok nem akarok megsülni. Múlthéten voltam a mamámmal turkálóba és vette egy jó kis farmer rövidnadrágot, és egy elég nagy lógós felsőt, a felsőt majd oldalt becsomózom, hogy azért lássák hogy van rajtam nadrág is. Illetve vettünk egy cipőt is, amely fűző nélküli, edzőcipő és az oldalán pókemberes képregény részlet van. Terveim szerint még szerdán kifekszek napozni, illetve epilálok is >.< És a körömre is vannak terveim, fehérre fogom kifesteni őket, és a gyűrűs ujjakba egy egy talán kék vagy rózsaszín csillagot festek majd. A hajammal nem tudom még mit kezdek, ha a fülem meggyógyul akkor lehet felfogom, de az is lehet hogy hullámos lesz vagy kivasalt. Majd remélhetőleg képeket is tudok csinálni róla. Illetve azokról a pillanatokról mikor Gain és Zoony is itt lesznek. Meg ha alkalmunk lesz találkozni Fujival akkor őt sem hagyjuk ki a mókából. Zakuval is beszéltem, elég valószínű hogy idén legalábbis a nyári szünetben nem tud jönni, de megígértette velem hogy majd az állatkertből fölhívjuk. :D
Mai napom programjai közé tartozott még az oldalamon a frissítés is. Eléggé halogattam pár fordítást szóval majd van még mit bepótolni, és új dizi is kéne már az oldalra. Meg azokkal a videó fordításokkal is haladni kéne. Sajnos az ilyenekhez túl lusta vagyok, mint oly sok dologhoz is. El kéne kezdeni az olvasó naplót is a sulihoz, meg az angolt is fejleszteni kéne, és ajj miért van ennyi dolgom még? Ma még új részt is írtam az egyik történetemhez, és most a következő teendőm is az lesz hogy Fuji történetének új részét elolvassam. Ma azt hittem esni fog az eső, mert dörgött, az közben olyan meleg van hogy meglehet sülni is. Szinte már olvadok. Ma sms-eztem apukámmal, eléggé unatkozik ő is esténként mikor végeznek a munkával, valószínűleg este fel hívjuk majd. És Melinda is rám írt ma hogy jó lenne beszélgetni ezért remélhetőleg kedden elmegyünk gyalogtúrára, ahogy már rég elterveztük. :D Ugyan is ez formálja és feszesítí azt a nagy hátsó felünket. Szeretnék fogyni pár kilót, főleg hogy jön Gain, és fürdő ruhát is akart hozni. Ó istenem úgy szégyellem ilyenkor a testi adottságaimat. Még olyan sok mindenről pofáznék itt, de majd legközelebb ha jelentkezek, addig is szép álmokat csibék!

Címkék:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?

bunny skirt
BLOG KÖVETÉSE / FOLLOW
由美; Haniya;  1996 01 02 (17), Hungary, dogs, hedgehog ❤NU'ESTCNBLUE, fashion, books, piercings, tattoo (ahaha i waaaaanttt!!) quotes, EZRA MILLER ❤, friends CINEMA, english german japanese, ASIAN FANATIC, tomboys❤ (SOOOO CUTEE) K/C/T/J POP ROCK, funny, black and red, tales, fun and food!

+
memories
wishlist
Vidámpark
Circle Lens
Gitár
Ecsetkészlet
Virág 2013 nyár
Sikeres érettségi
 Sünit venni
Eladni a parókákat
 Tanszer vásárlás
 Csíkos nadrág
be ma girl
free counters
personal
fantastic
BTS wallpaper made by Haniya
hedgie
photo of my hedgie made by Haniya
making
blogger - Haniya
open - 2012. augusztus 03.
designer - Haniya
browser - FF/GC
resolution - 1280*800
chingu