Summer Summer
2012. augusztus 3., péntek ∞ 0:05 ~ 0 p ö t y i k e
Hát úgy döntöttem végre rendes blogolásba kezdek, bár mikor ezt ennyire elhatározom soha nem viszem sokra. De szeretnék végre én is mindent leírni a mindennapjaimról. Vagy épp minden másnapomról. Mert hát be kell valljam a nyári szünetes napok elég unalmasan telnek. Főleg így a végére. Bár nem mondhatnám hogy nem voltam sehol, hisz moziba is voltam, és barátnőmnél is medencézni. De mivel apukám most Norvégiában dolgozik egy hónapig így itthon tevénykedek inkább. Ja persze, ülök a gép előtt és netezek. xD Néha még lesem az Olimpiát is, ami meg igazán furcsa előbb szurkolok az ázsiai csoportoknak mint a magyaroknak, de hát ázsia fanatikus lévén nem megy másképp. Meg persze annak a sok cunci fiúnak sem lehet ellenállni. trollololo. Jövőhéten ha minden jól megy jön hozzám egy nagyon kedves barátnőm, Oroszlányról. Interneten ismerkedtünk meg már több mint 2 éve. Már voltam nála 5 napig, és jól éreztem vele magam. Sokszor volt tervbe véve hogy jön hozzám, csak aztán valami mindig közbe jött. De most úgy néz ki hogy ez a dolog elég biztos! Remélem jól fogjuk itt is érezni magunkat. Terveink szerint megyünk majd állatkertbe és egy csomó filmet kivégzünk. Elméletileg egy bő hétig marad, de ha belegondolok lehet haza sem engedem haha. Valamint van egy másik barátnőm is szintén internetről, de az ismeretségünk már 3 éves, elég messze lakik tőlem de már sokszor volt nálam. Jó lenne ha idén is jönne, addig sem unatkoznék. Imádom a fejüket. A kis hülyék. xD Meg ott van még Zoony is, a magyar JoKwon xD, vele is szeretnék sokszor találkozni. Illetve Fujikámmal, hisz feljön Pestre, legalábbis ezt tervezi, aztán majd a lányokkal, vagy csak Gainnal és Zoonyval találkozunk vele. Állatkert jövünk~
Amit még várok idén az a Tasty, Tasty 2Win. A Woollim entertaintment új fiú duo csapata. Igazából a Woollim Girls csapatot vártam, az első lány bandájukat, és a híresztelések alapján úgy tűnt jönnek is, erre kiadták a fiúk teaserét. Meglepődtem. Először még arra is gondoltam hogy biztos megint az Infinite-tet hajszolják túl, mert a képen az egyik srác hasonlított Myungsoo drágámra is. Szóval így bekavartam magamnak a fejemben. A fiúk elméletileg ikertestvérek és ezért az a nevük hogy 2Win. Az egyik fiú neve Lil D, a másiké pedig Big D. Érdekesnek ígérkezik. És ha már az Infinite-ből indulunk ki akkor kíváncsian várom őket. Na de mára ennyi is lenne ez a bejegyzés, majd igyekszek sokszor jelentkezni! baibai.

Címkék:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

+ Back to the blog?

bunny skirt
BLOG KÖVETÉSE / FOLLOW
由美; Haniya;  1996 01 02 (17), Hungary, dogs, hedgehog ❤NU'ESTCNBLUE, fashion, books, piercings, tattoo (ahaha i waaaaanttt!!) quotes, EZRA MILLER ❤, friends CINEMA, english german japanese, ASIAN FANATIC, tomboys❤ (SOOOO CUTEE) K/C/T/J POP ROCK, funny, black and red, tales, fun and food!

+
memories
wishlist
Vidámpark
Circle Lens
Gitár
Ecsetkészlet
Virág 2013 nyár
Sikeres érettségi
 Sünit venni
Eladni a parókákat
 Tanszer vásárlás
 Csíkos nadrág
be ma girl
free counters
personal
fantastic
BTS wallpaper made by Haniya
hedgie
photo of my hedgie made by Haniya
making
blogger - Haniya
open - 2012. augusztus 03.
designer - Haniya
browser - FF/GC
resolution - 1280*800
chingu